کربوکسی تراپی و روش‌های درمان و از بین بردن جای جوش

ج

جای جوش ها از مهمترین چالش های زیبایی پوست بشمار می رود. تنها کافی است پی درمان آن باشید و با یک جستجوی ساده مشاهده می نمایید که بیشمار روش درمانی به شما معرفی می شود که هر یک معایب و مزایای خود را دارد. حتمن درمان کربوکسی تراپی برای جای جوش را در اولویت قرار دهید. چندین تزریق کوچک که با سوزن های ظریفی انجام می شود. سوزن هایی که به یک لوله متصل است. از طریق این لوله مقادیر بسیار اندکی از دی اکسید کربن پزشکی با جریانی کنترل شده زیر پوست وارد می شود. اما به راستی ایمن ترین و موثر ترین درمان ها کدام است؟ آیا طب سنتی توفیق بیشتری دارد یا طب مدرن؟

البته زمینه های فرهنگی تاثیر بسزایی در انتخاب روش های درمانی خواهد داشت. با این حال تکنولوژی و اتفاقات مدرن درمانی همیشه قدرت خود را به رخ کشیده و تاثیر فوری خود را بارها به اثبات رسانده. کربوکسی تراپی از روش های مدرن برای از بین بردن جای جوش، افتادگی پوست، چین و چروک های پوست و شلی صورت است. درمانی معجزه وار که این سوال را بر می انگیزد که مکانیسم عمل این درمان چگونه است. کربوکسی تراپی چیست؟ و آیا باید از عوارض این درمان مدرن ، نگرانی به خود راه دهیم؟

روش کار جذاب کربوکسی تراپی جای جوش!

چالش پوست و سوزن چالشی دیرینه است که شاید به اولین تزریق ها باز می گردد. یکی از ترسهایی که گاهی تا بزرگسالی هم همراه ماست می توان ترس از سوزن و آمپول باشد. اما این ترس دلیل نمی شود که کسی منکر تاثیر سریع این روش شود. اما اگر شما از قهرمانانی هستید که ترسی از سوزن ندارید حتمن برای درمان کربوکسی تراپی را در اولویت قرار دهید. چندین تزریق کوچک که با سوزن های ظریفی انجام می شود. سوزن هایی که به یک لوله متصل است. از طریق این لوله مقادیر بسیار اندکی از دی اکسید کربن پزشکی با جریانی کنترل شده زیر پوست وارد می شود.

تجربه ای مشابه نوشیدن نوشابه های گاز دار. اما این بار به وسیله تزریق. اگر در پی نحوه عمل علمی این روش هستید باید اندکی صبور باشید. به زودی روش علمی آن نیز به صورت مبسوط شرح داده خواهد شد. لازم است اشاره ای شود که چنانچه ابتدا سابسیژن برای آزاد کردن اسکار و پس از آن کربوکسی تراپی به منظور افزایش تولید کلاژن انجام شود نتیجه بهتری به دست می آید.

و اما سابسیژن:

از روش های مقابله با جای جوش های فرورفته می توان به سابسیژن اشاره کرد. سابسیژن معمولا برای از بین بردن آکنه اسکارهای بزرگ یا عمیق توصیه می شود. به این شکل که پزشک سوزن مخصوص را زیر اسکار تو رفته وارد می کند. علت گود بودن جای جوش غالبا بافت های همبندی است که زیر اسکار را کشیده است. بعد از درمان سابسیژن ، کربوکسی تراپی می تواند تیر خلاصی باشد برای محو شدن جای جوش.

حریفانی که کربوکسی تراپی به مصاف آنها می رود!

انواع اسکار

  • گوشت اضافه: جای جوش های برآمده و غالبا رنگی.
  • اسکار لکه ای: ضایعه های صافی که به صورت کمرنگ و پررنگ دیده می شود.
  • اسکار عمقی: در نتیجه از بین رفتن بافت زیر پوستی این اسکار بسیار عمیق ایجاد می شود.
  • اسکار کلوئیدی : قرمز ارغوانی رنگ است که به بزرگی ضایعه پوستی اولیه نیست و جای جوش برآمده می باشد.

لازم به ذکر است که نام علمی اسکار در زبان فارسی بافت جوشگاه است یعنی بافتی است که در محل جوش خوردن حاشیه های زخم تشکیل می شود. و بخشی از مکانیسم طبیعی بدن برای ترمیم زخم خا است . رشد این بافت تا رسیدن به استحکام مطلوب ادامه می یابد که ممکن است یکسال حتی بیشتر طول بکشد. در این مرحله ، در اصطلاح می گویند که اسکار رسیده و یا بالغ شده است.

پیشینه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی را می توان یه روش درمانی فرانسوی بر شمرد. زیرا اولین بار کربوکسی تراپی در سال 1932 انجام شد. یعنی چیزی حدود هشت دهه قبل. و در طی این هشتاد و اندی سال هر بار رشد نموده و بالغ تر گردیده. در فرانسه از کربوکسی تراپی برای درمان بیماران عروقی استفاده می شده. این شیوه در سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA ) تائید شده است.

هزینه درمان کربوکسی تراپی جای جوش

هزینه درمان کربوکسی تراپی جای جوش بسته به تعداد جلسات متغییر بوده و بسته به نظر پزشک می باشد. اما به صورت میانگین طول درمان بین چهار الی شش جلسه سی دقیقه ای می باشد و بعد از آن شما روند درمان کربوکسی تراپی را به وضوح می توانید مشاهده بفرمائید.

آیا کربوکسی تراپی جای جوش خطری را در پی خواهد داشت؟

اگر نگران درد هستید باید بدانید که کربوکسی تراپی جای جوش بدون درد است و به هنگام تزریق گاز به زیر پوست تنها اندکی ناراحتی بسیار خفیف حس می شود. علت کم بودن احساس ناراحتی بخاطر گرم شدن گاز در حین درمان است که باعث تخلیه تمامی گاز های اضافی شده و این امر به کم تهاجمی بودن روش و کمتر احساس ناراحتی کردن ختم می شود.

. از آنجایی که گاز CO2 به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و غیرانسدادی است، اگر تزریق گاز به درستی صورت پذیرد به همراه مشاوره قبل از درمان خطر درمان را به صفر خواهد رساند. دی اکسید کربن حتی در مقادیر بالا نیز سمی نیست، مگر آن که درمان جو به بیماری خاصی ابتلا داشته باشد. جالب است بدانید که ظرف 5 دقیقه تمام گاز وارد شده به بدن بازجذب شده و محل مورد درمان به حالت طبیعی برمی‌گردد. از این گاز در درمان لاپاراسکوپی سالها استفاده شده و می توان گفت روشی متداول محسوب می شود. کربوکسی تراپی جای جوش بدون نیاز به استراحت بعد درمان شما را برای سالها جوان و زیبا نشان خواهد داد و با هدیه ی پوستی شفاف و صاف بر اعتماد به نفس شما می افزاید.

کربوکسی تراپی برای جای جوش با تمام مواردی که بر شمرده شد از جذاب ترین روش های درمانی به شمار می رود و جایگزین مطمئنی برای راههای رفته و نرفته ی شما می باشد. اگر هم اکنون قصد شروع درمان دارید و در پی زیبا سازی پوست خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم به درمان کربوکسی تراپی جای جوش با دقت بیشتری توجه کرده و بعد از تجربه درمان کربوکسی تراپی جای جوش، از لذت و هیجان این روش درمانی با دیگران گفتگو کنید.

این مطلب مفید رو با دوستان تون به اشتراک بگذارید

جهت خرید دستگاه کربوکسی تراپی با کارشناسان رکسانامد تماس بگیرید.

66389675 – 66886579